top of page

עשינו את זה! 424 תומכי הדסטארט יסייעו לנו בהפקת האלבום החדש!


האמת - אנחנו מותשים... ימי הקמפיין היו ארוכים מאוד... במיוחד הימים האחרונים. היו לא מעט לילות בהם התעוררנו באמצע הלילה לבדוק אם משהו זז בהדסטארט. גם המחשבה שאולי טעינו כשפנינו ככה לציבור, בלי להתכונן מספיק, בלי לקחת מומחים לשיווק ופרסום, במעין תמימות שלא באמת מאפיינת אותנו - אנחנו אמנם חולמים בגדול, אבל תמיד עם רגליים על הקרקע. כבר תכננו איך ניקח הלוואה מהירה כדי לכסות את הפער, במידה ונצטרך.

כל תומך נוסף חיזק אותנו. לא רק בהתקדמות ליעד הגיוס - אלא חיזוק מוראלי אדיר. הידיעה שיש אנשים שמחכים לשמוע ולקרוא את מה שאנחנו עושים, העובדה ש-421 איש בחרו לתמוך דווקא בפרויקט שלנו, שמבחינת רובכם הוא "חתול בשק" - הרי לא שחררנו אפילו שיר אחד (רצינו, חשבנו שיהיו לנו שירים מוכנים באמצע הקמפיין, אבל היו עיכובים) - האמון שאתם נותנים בנו מרגש בצורה יוצאת דופן ובכלל לא מובן מאליו.

עקבנו וראינו איך עזרתם בהפצת הפרויקט, בשיתוף, בעידוד, בהודעות לחברים. אנחנו יודעים שרבים-רבים עקבו אחרינו בדאגה אחרי קצב ההתקדמות, נלחצו כשעברו יומיים בלי תומכים נוספים ושמחו כאשר נכנס זרם תומכים חדש.

נזכרנו בשיר של רחל: "מַאֲמָץ מְאֻחָד, עַקְשָׁנִי וָעֵר / שֶׁל אֶלֶף זְרוֹעוֹת. הַאֻמְנָם יִבָּצֵר לָגֹל / אֶת הָאֶבֶן מִפִּי הַבְּאֵר?" (מתוך: "כאן על פני האדמה"). וזה באמת היה מאמץ משותף. ועל הצלחת קמפיין הגיוס חתומים כל כך הרבה אנשים - אתם, תומכים מדהימים, ואנחנו חייבים לכם המון, ומתכוונים לעמוד בהבטחה שלנו: אנחנו לא חוסכים במאמצים להקליט את האלבום הכי טוב שאנחנו יכולים, ולכתוב את הספרון הכי מדויק, ולעצב אותו הכי יפה שאפשר - כדי לכבד את קורבנות השואה, לכבד את ניצולי השואה, ולכבד את הקהל שלנו שמאמין בנו כל כך.

עכשיו, כשאנחנו אחרי וקצת מתאוששים, אנחנו מבינים שהקמפיין הזה הניב הרבה יותר מהכסף הדרוש להפקה: 3 כתבות פורסמו על הפרויקט (ynet, מעריב, דבר ראשון), 2 ראיונות ברדיו. עשרות אלפים שצפו בפוסטים בפייסבוק ובסרטונים ששחררנו - כל אלו הפיצו את הסיפור להמונים. עוד לפני שהוצאנו את האלבום, ישנם כבר הרבה יותר אנשים שמכירים את שיריו של שלנגל ואת הסיפור שמאחוריהם - והרי זו מטרתנו...

אז תודה גדולה לכולכם.

לעניין מופע ההשקה: הודעה מסודרת תצא ברגע שהעניין יס


גר סופית. אם מישהו רכש כרטיסים ולא יוכל להגיע במופע - תישמר לו הזכות להגיע לכל הופעה אחרת שלנו, ואם גם זה לא יעזור - יהיה אפשר להמיר את הכרטיסים באלבומים.

אנחנו מתכננים להוציא את האלבום בדצמבר. כרגע אנחנו ממש בסוף ההקלטות, ונמצאים עמוק בעבודת הגרפיקה והכנת הספרון המלווה את האלבום. כמובן שאתם תעודכנו ראשונים, והכל ישלח אליכם ברגע שיהיה מוכן.

ואם מעניינים אתכם המספרים: 421 תומכי הדסטארט + 3 תומכים ששלחו צ'קים הזמינו:

  • 659 אלבומים חדשים, מתוכם 61 חתומים עם הקדשה אישית

  • 199 אלבומים של ח.נ. ביאליק

  • 103 כרטיסים למופע ההשקה

  • הרצאה אחת של אורי מייזלמן על "אברמק"

  • וקיבוץ רמת הכובש שהיה ל"תומך זהב" בפרויקט, ויקבל חוץ מדיסקים גם קרדיט יפה באלבום עצמו.

אנחנו מאחלים שנה טובה וגמר חתימה טובה לכם ולכל בית ישראל.

בעז, אורי, טל ועידו

"אל המשורר"


פוסטים בולטים
פוסטים אחרונים
ארכיון
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Square
  • YouTube Social  Icon
  • Instagram Social Icon
  • Twitter Basic Square
  • iCast
  • bandcamp-button-bc-circle-whitecolor-64
bottom of page